Regulamin strony speakwithjo.pl

1. Postanowienia ogólne:

1.1 Sklep internetowy speakwithjo.pl (dalej: “Sklep”) jest prowadzony przez firmę Joannna Szymula Nauka Języków Obcych Speakwithjo działąjącą pod adresem: Tarnogóra 204, 37-310 Nowa Sarzyna, Nip: 8161649187 regon: 367764718 (dalej: “Sprzedawca”).
1.2 Niniejszy regulamin (dalej: “Regulamin”) określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu internetowego speakwithjo.pl.
1.3 Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (dalej: “Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną”).
1.4. Korzystanie ze Sklepu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
1.5 SKLEP działający pod adresem speakwithjo.pl służy do dokonywania zakupów towarów, znajdujących się w ofercie firmy Joannna Szymula Nauka Języków Obcych Speakwithjo, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
1.6 Sklep prowadzi sprzedaż ebooków do nauki języków.

2. Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego uniformymedyczne.pl

2.1. Ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby pełnoletnie.
2.2. Osoby, które nie ukończyły lat 18 mogą korzystać ze sklepu internetowego za zgodą rodziców bądź
opiekunów prawnych.
2.3. Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym oraz dokonujące tam zakupów podają swoje dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie przez firme KIS sp.zo.o na zasadach wskazanych w Polityce prywatności.

3. Rejestracja konta:

3.1. Dokonywać zakupów w Sklepie można bez rejestracji lub poprzez założenie konta .
3.2. Podczas rejestracji wymagane jest podanie prawdziwych danych osobowych.
3.3. Użytkownik jest odpowiedzialny za zachowanie poufności swojego hasła i nieudostępnianie go osobom trzecim.
3.4. Właściciel Sklepu nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione działania podejmowane przez osoby trzecie na skutek niezachowania poufności hasła.

4. Składanie zamówienień

4.1 Podstawowym warunkiem realizacji każdego zamówienia złożonego przez Klienta jest prawidłowe przejście przez poszczególne fazy składania zamówienia jak: wybór towaru, przekazanie danych teleadresowych, wybór sposobu płatności i dostawy, oraz potwierdzenie zamówienia.
4.2 Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej uniformymedyczne.pl
4.3 Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów:
e-mail: njospeakwithjo@gmail.com, tel. 725020805 lub przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.
4.4 Składając zamówienie, Klient zobowiązany jest podać prawdziwe i aktualne dane osobowe oraz informacje dotyczące adresu dostawy.
4.5 Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku podania nieprawdziwych danych lub w innych uzasadnionych przypadkach.
4.6 Potwierdzenie złożenia zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail lub innego komunikatu zawierającego podsumowanie zamówienia.
4.7 Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

5. Niemożność zrealizowania zamówienia

5.1 W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach.

6. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia

6.1 Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronie Internetowej sklepu w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
6.2 W przypadku wyboru jako formy płatności, jednej z płatności online realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie na konto firmy Joannna Szymula Nauka Języków Obcych Speakwithjo lub podmiotów pośredniczących, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany Klientowi.
6.3 Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
6.4 Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi od 1-7 Dni Roboczych

7. Ceny i płatności

7.1 Wszystkie ceny podawane na stronie Sklepu są wyrażone w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.
7.2. W przypadku płatności za zamówienie, Sklep udostępnia różne formy płatności, takie jak karta kredytowa, przelew bankowy, płatność elektroniczna itp.
7.3. W przypadku płatności elektronicznych, Sklep współpracuje z renomowanymi dostawcami usług płatniczych w celu zapewnienia bezpieczeństwa transakcji.
7.4 Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów.
7.5 Zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu pełnej płatności za zamówienie.

8.Odstąpienie od umowy

8.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Klient zobowiązany jest wysłać przesyłkę na własny koszt.
8.2. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
8.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi złożyć firmie Joannna Szymula Nauka Języków Obcych Speakwithjo jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz ze zwracanym produktem na adres:
Joannna Szymula Nauka Języków Obcych Speakwithjo
Tarnogóra 204
37-310 Nowa Sarzyna

8.4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy wraz z potwierdzeniem nadania przesyłki.
8.5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, firma Joannna Szymula Nauka Języków Obcych Speakwithjo zwraca Klientowi koszt zakupionego produktu, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Joannna Szymula Nauka Języków Obcych Speakwithjo zatwierdził realizację prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
8.6. Zwrot płatności zostanie dokonany za pomocą przelewu na wskazany przez klienta rachunek bankowy.

9. Reklamacja

9.1. Konsument ma prawo złożyć reklamację dotyczącą wadliwego , niezgodnego z umową towaru.
9.2. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres e-mail.
9.3. Reklamację należy zgłosić nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru.
9.4 W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić czego dotyczy reklamacja , wraz z dokładnym opisem.
9.5 Do każdej reklamacji ustosunkujemy się w terminie 14 dni
9.6 Po zgłoszeniu reklamacji , sklep potwierdzi jej otrzymanie oraz poda informację dotyczące dalszego postepowania
9.7 Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania reklamacji.
9.8 Jeśli reklamacja zostanie uzanana za zasadną sklep podejmnie działąnia w celu naprawy wady towaru , wymiany towaru na nowy lub zwrot kosztów.
9.9 Koszt przysyłki reklamacyjnej ponosi kupujący.

10. Polityka ochrony prywatności

10.1 Administratorem gromadzonych danych osobowych i eksploatacyjnych jest Firma Joannna Szymula Nauka Języków Obcych Speakwithjo, działająca pod adresem:
Tarnogóra 204 37-310 Nowa Sarzyna e-mail: njospeakwithjo@gmail.com tel. 725020805
10.2 Zasady ochrony danych osobowych i eksploatacyjnych oraz ich przetwarzania obowiązujące w Sklepie speakwithjo.pl są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
10.3 Użytkownik ma obowiązek zapoznania się z polityką prywatności Joannna Szymula Nauka Języków Obcych Speakwithjo. Dalsze użytkowanie strony oznacza, że użytkownik zna i akceptuje politykę prywatności sklepu internetowego speakwithjo.pl i nie wnosi do niej żadnych zastrzeżeń.
10.4 Stronę internetową speakwithjo.pl można przeglądać bez udostępniania danych osobowych. Dane eksploatacyjne przekazywane przy każdym wywołaniu strony przez Twoją przeglądarkę internetową, jak np. data, czas pobytu na stronie lub nr IP są rejestrowane wyłącznie anonimowo. Jako użytkownik Internetu pozostajesz przy tym anonimowy.
10.5 W razie złożenia zamówienia, Joannna Szymula Nauka Języków Obcych Speakwithjo przetwarza dane osobowe użytkowników w celu realizacji zamówienia złożonego w sklepie internetowym speakwithjo.pl oraz, w zależności do decyzji użytkownika wyrażonej przy składaniu zamówienia, także celach marketingowych.
10.6 W każdej chwili użytkownik może odwołać pozwolenie na wykorzystanie, przetwarzanie i przekazywanie swoich danych osobowych dla celów marketingowych poprzez zgłoszenie sprzeciwu na adres siedziby lub e-mail: njospeakwithjo@gmail.com
10.7 Usługobiorca/Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Żądanie w tym zakresie może zostać złożone na przykład:
a) pisemnie na adres: Tarnogóra 204 37-310 Nowa Sarzyna;
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
njospeakwithjo@gmail.com
10.8 Joannna Szymula Nauka Języków Obcych Speakwithjo prowadzący sklep internetowy speakwithjo.pl nie udostępnia danych osobowych użytkownika osobom trzecim, chyba że:
(a) jest to konieczne w celu realizacji Zamówienia złożonego przez użytkownika w sklepie internetowym,
(b) jest zobowiązany do udostępnienia danych osobowych użytkownika na mocy obowiązujących przepisów prawa.
10.9 Joannna Szymula Nauka Języków Obcych Speakwithjo stosuje odpowiednią politykę i procedury w zakresie zabezpieczenia danych osobowych i eksploatacyjnych przed nieuprawnioną utratą, niewłaściwym zastosowaniem, zmianą lub zniszczeniem.
10.10. Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego:
a) W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym.
10.11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Dane niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej wskazane są także każdorazowo na stronie internetowej Sklepu Internetowego przed zawarciem danej umowy.

11. Usługi elektroniczne w sklepie internetowym

11.1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia.
11.1.1. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Załóż konto” oraz (3) potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy:
imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło.
W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: njospeakwithjo@gmail.com lub też pisemnie na adres: Joannna Szymula Nauka Języków Obcych Speakwithjo, Tarnogóra 204, 37-310 Nowa Sarzyna

11.1.2. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Potwierdzam zakup” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer
telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z
chwiląwcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
11.2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 7.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
11.3. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze
bezprawnym.

12.Postanowienia końcowe:

12.1 Niniejszy regulamin jest ważny od dnia opublikowania na stronie Sklepu
12.2 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulminu w dowolnym czasie , o czym poinformuje Klientów na stronie Sklepu
12.3 Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu, cen i warunków świadczenia usług w Sklepie.
12.4 Wszelkie spory wynikłe w zwiazku z realizacją zamówienia będą rozpatrywane przez właściwy sąd na podtawie obowiązujących przepisów prawa polskiego